torsdag 24 juni 2010

En liten lista i natten.

Är på tok för pigg för att sova, så detta blir ett av mina tidsfördriv!
Kopierad från Bokhora.


Senaste...

Utlästa boken: Passion Unleashed av Larissa Ione. Demonica serien - rekommenderas!
Påbörjade boken: Ska börja Hush Hush alldeles strax!
Höjdaren: Archangel's Kiss! Nalini Singh skriver otroligt bra, har skapat ett fantastisk värld i den här serien (Guild Hunters) och det är nästan omöjligt att lägga ifrån sig böckerna!
Besvikelsen: Riding The Storm. Hade förväntat mig mer eftersom Sydney Croft är Larrisa Ione under psedonym.
Lånade bibloboken: Skuggkysst av Richelle Mead.
Inköpta boken: Shadow Kiss ( Skuggkyss på engelska, jag lämnade alltså tillbaka boken och köpte den istället, hehe) Sedan har även jag 9 nya böcker på ingång, Adlibris i mitt hjärta!
Bokcravingen: Oj. Hmm...Längtar efter Archangel's Consort, bok 3 i Guild Hunter serien. Bok 9 i The Black Dagger Brotherhood!!! 2011 får gärna börja snart!
Lästa meningen: For all eternity ur Passion Unleashed.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar